رضا یزدانی-بلاتکلیف

چه بلاتکلیفم،وسط این بحران
تو کجایی بانو؟...تو کجایی الان...؟
من دچار آسمم،این هوا آلودست
تو اگه برگردی،ماسک اکسیژن هست
این هوا آلودست...حتی تو شعر کهن
تو کجایی الان...منبع اکسیژن؟؟؟
بی تو هر ویروسی به سرم می چسبه
خبر ترحیمم سر کوجه نصبه
وقتی نیستی تو شب من…قلب یادش میره پمپاژ
میشه یه ماشین سنگین،ته تاریخ یه گاراژ...
زندگی یادم نیست،از همه میترسم
یه هیولا اینجاست...خاطرات مبهم.
تازه من یک هفته ست از تو دورم قربان
چه کنم بعد از این؟چه کنم با پایان؟
همه جا تاریکه،برق کلا رفته
بی تو قطعه آب و برق و شعر و نفته
بی تو جنگ سوم تو جهانم رخ داد
همه ی گلها رو گلوله پاسخ داد
وقتی نیستی تو شب من...قلب یادش میره پمپاژ
میشه یه ماشین سنگین،ته تاریخ یه گاراژ...

 

.

.

.

ببخش...



نظرات شما عزیزان:

عروس دایی
ساعت22:10---28 شهريور 1392
بیاااااااااااااااا دیگه

از مسافرت بیا

زود بیا آپ کن دیگههههههههههه
پاسخ:خبرا چه زود پخش میشه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392 | 17:8 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.